Heeft u een vraag, wilt u uw bestelling retour sturen of heeft u een vraag over betaling? Dan kunt u de klantenservice van een bedrijf spreken. Maar soms kan het nog flink lastig zijn om daadwerkelijk iemand van de klantenservice te kunnen spreken. Hier leest u hoe u de klantenservice van bedrijven kunt bereiken. AmazonU kunt op een paar verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice van Amazon om antwoorden te krijgen over uw bestellingen, verzending, retourzendingen of iets anders met betrekking tot uw account. U kunt Amazon rechtstreeks bellen voor snelle antwoorden, maar u moet een Amazon-account hebben waaraan een mobiele telefoon is gekoppeld. Het telefoonnummer van de klantenservice van Amazon is 1-888-280-4331. Als u ooit hebt geprobeerd contact op te nemen met Amazon om een wijziging in uw account aan te brengen of een bestelling te wijzigen, bent u misschien op problemen gestuit. Het kan zelfs moeilijk zijn voor gebruikers om contactinformatie voor de e-commerce gigant te vinden op de homepage. Om u te helpen, zijn hier verschillende manieren waarop u in contact kunt komen met de Amazon-klantenservice wanneer u een probleem hebt met uw account. Hoe u de Amazon-klantenservice kunt bellen De Google-zoekopdracht “heeft Amazon een telefoonnummer” levert ongeveer 2 miljard hits op. Het goede nieuws is dat het antwoord ja is, dat hebben ze. Het telefoonnummer van de Amazon-klantenservice is 1-888-280-4331. En je kunt dat nummer 24 uur per dag, zeven dagen per week bellen. Maar als u Amazon belt, moet u vaak even wachten, en u moet ook een mobiele telefoon bij de hand hebben die gekoppeld is aan je Amazon-account, want de medewerker van de klantenservice stuurt u een verificatiecode via sms voordat u uw vragen kunt stellen of een probleem kunt delen. Als bellen echter een gedoe lijkt – zelfs met het potentiële gemak van spraakgestuurd bellen op een Amazon Echo – zijn er andere manieren om contact op te nemen met het bedrijf. Hoe e-mailt u de Amazon-klantenservice?Als u liever per e-mail contact opneemt met Amazon, zijn er twee adressen waarnaar je kunt mailen. Dat gezegd hebbende, een e-mail maakt een verslag van uw correspondentie en kan dus de beste methode zijn voor sommige problemen. Voor problemen met uw account, zoals een facturerings geschil, moet u een e-mail sturen naar cis@amazon.com. Voor algemene vragen kunt u het beste een e-mail sturen naar primary@amazon.com. Contact opnemen met Amazon via sociale mediaAls u het liefst via sociale media communiceert, kunt u reageren, tweeten of een hashtag plaatsen op een van de verschillende accounts. Dit is niet de meest efficiënte manier om hen te bereiken, maar het kan u toelaten om een probleem te luchten, mogelijk trek een meer grondige aanpak van het probleem van het bedrijf. Amazon’s klantendienst Twitter account is @amazonhelp. Hun Facebook-pagina is www.facebook.com/Amazon. Op Instagram zijn ze – je raadt het al – @amazon. Maar echt, als je snel antwoorden wilt, pak je gewoon de telefoon en bel je Amazon. Er staan vertegenwoordigers klaar om je te helpen. Lees hier meer over klantenservice bereiken. |
https://klantenservicedirect.nl/ |